tiktok-zancode

TikTok για την Επιχείρησή σου

Το νέο Instagram που λέγεται TikTok ως η ευκαιρία για την επιχείρηση να «παλέψει» για τη κατάκτηση των πρώτων θέσεων σε επίπεδο απήχησης, με μοναδικό κριτήριο τη δημιουργικότητα!

Το νέο instagram λέγεται TikTok.

Το έχεις ακούσει ή το έχεις κατεβάσει ήδη στο κινητό σου; Είσαι μάλλον στους early adopters νέων τεχνολογιων ή είσαι κάτω από 20…

Εμείς σίγουρα είμαστε πολύ πάνω από 20, αλλά επειδή λατρεύουμε τα νέα trends στο κομμάτι της τεχνολογίας, δεν μπορούσαμε να μην το μελετήσουμε και να σας το παρουσιάσουμε.

Άλλωστε οι ευκαιρίες πάντα βρίσκονται στην αρχή των νέων trends και όχι στην κορύφωσή τους.

Tι είναι λοιπόν το ΤikTok;

Το συγκεκριμένο application, λανσαρίστηκε από την Κινέζικη εταιρία ByteDance το 2016 και χαρακτηρίστηκε σαν ένα mix του Vine, Twitterκαι τουInstagramεπιτρέποντας στους χρήστες του να δημιουργήσουν μικρής διάρκειας videos, με μουσική υπόκρουση, και τα οποία μπορούν να επεξεργαστούν εφαρμόζοντας διαφορετικά φίλτρα κτλ.

Αρχικά, το app, ήταν γνωστό ωςMusical.lyκαι εμφανίστηκε στο προσκήνιο μετά το κενό που άφησε το Vine, μετά την οριστική αποχώρησή του το 2017.

Έκτοτε, αργά αλλά σταθερά ξεκίνησε να κερδίζει χρήστες (κυρίως νεαρά σε ηλικία άτομα, αλλά και επιχειρήσεις καθώς η δημιουργία σύντομων βίντεο αποτελεί κύριο μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών – ειδικά αν απευθύνεσαι σε millenials, Gen Z.).

Πώς όμως μπορείς να εκμεταλλευτείς το TikTok για την επιχείρηση σου;

Πάνω από το 41% των χρηστών είναι μεταξύ 16 και 24 χρονών.

Ας δούμε και κάποια στατιστικά στοιχεία.

  • 500 εκατομμύρια χρήστες ήδη σε πάνω από 155 χώρες
  • Πάνω από 1 δις βίντεο έχουν θεαθεί το τελευταίο 12μηνο στο TikTok από τους χρήστες του.
  • Έχει ξεπεράσει σε ρυθμό downloads ακόμα και το instagram, facebook, youtube το τελευταίο τρίμηνο
  • Πάνω από 50 λεπτά χρήσης τη μέρα κατά μέσο όρο για κάθε χρήστη

Εντυπωσιακό έτσι; Όπως καταλαβαίνεις πρόκειται για ιδανικό μέσο για εκείνους που στοχεύουν στη γενιά Z ή αλλιώς Generation Z (άτομα γεννημένα μεταξύ του 1995 και του 2015._

Το TikTok, είναι ακόμα θα λέγαμε «παρθένο έδαφος» όσον αφορά τις κινήσεις που έχουν γίνει έως τώρα σε επίπεδο Marketing.

Ευκαιρία λοιπόν για τους νέους influencers να «παλέψουν» για τη κατάκτηση των πρώτων θέσεων σε επίπεδο απήχησης, με κριτήριο έναν και μόνο παράγοντα.

Τη δημιουργικότητα!

Η ραγδαία αυτή αύξηση της δημοτικότητας του TikTok, αποτελεί ξεκάθαρη ευκαιρία για όλες τις επιχειρήσεις που θέλουν να διαφημιστούν και να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό τους.

Τι δηλαδή πρέπει να κάνω και TikTok τώρα; Δεν μου έφτανε το instagram & το facebook; Αν θές να εσύ ή η επιχείρηση σου να είστε μπροστά από τις εξελίξεις, η απάντηση είναι ΝΑΙ.

Πώς δουλεύει;

Όπως ακριβώς και με κάθε άλλο social media platform, έτσι και στο TikTok, θα περάσεις στη «μαύρη λίστα» αν δεν ακολουθήσεις τους άγραφους νόμους που τα συνοδεύουν.

Τί εννοούμε με αυτό;

Αν έχεις σκοπό να εξερευνήσεις τα νερά, πρέπει να αφιερώσεις χρόνο και να μάθεις πώς λειτουργεί το app, δημιούργησε προφίλ, ακολούθησε «διάσημους χρήστες», «κατανάλωσε το περιεχόμενό του» και δημιούργησε πρακτικό περιεχόμενο μέχρι να καταλάβεις τί αρέσει στους χρήστες στη πράξη και ποια είναι η κουλτούρα της εφαρμογής.

Όπως και σε όλα τα άλλα applications, έτσι και στο TikTok, πρέπει να είσαι αυθεντικός, δημιουργικός και το περιεχόμενό σου να είναι αποτέλεσμα σκέψης και έρευνας για το ποιο είναι το κοινό σου και ποιοί είναι οι στόχοι που θες να επιτύχεις.

Είναι απλό. Για να πετύχει μια επιχείρηση στο συγκεκριμένο app, πρέπει απλά να δημιουργήσεις αρκετούς και σωστούς λόγους για τους οποίους θα σε ακολουθήσει κάποιος. Και φυσικά να το κάνεις με συνέπεια!

 

Τύποι διαφήμισης

Το TikTok υποστηρίζει 4τύπους διαφήμισης:

  1. Δημιουργία περιεχομένου μέσα στο feed
  2. Βrand Takeovers
  3. Hashtag προκλήσεις και
  4. Χρήση branded φίλτρων.

Κάθε ένα έχει τα δικά του χαρακτηριστικά ανάλογα τη διαφημιστική καμπάνια, και στοχεύει σε συγκεκριμένα αποτελέσματα.

Η διαφήμιση μέσω περιεχομένου στο feed, λειτουργεί όπως και οι διαφημίσεις στο Snapchat και Instagram story ads.

Αναπαράγονται σε full screen mode, και πρέπει να διαρκούν 9 με 15 δευτερόλεπτα όπως και κάθε άλλο βίντεο στο TikTok.

Μπορείς ακόμα να μετρήσεις το αν η καμπάνια σου ήταν επιτυχημένη μέσω των tracking clicks, impressions click-through-rate (CTR), video views και engagement.

ΤαBrand Takeoversεπιτρέπουν σε ένα brand να «καταλάβει» για μια ημέρα τo app, και σου επιτρέπει να δημιουργήσεις εικόνες, gifs, και βιντεάκια.

Επίσης μπορείς να εισάγεις συνδέσμους που θα oδηγούν σε landing pages ή θα καταλήγουν σε hashtag challenges μέσα στο app.

Για να πάρεις μια ιδέα της επιτυχίας του brand σου μπορείς να συμβουλευτείς τα impressions και το click through rate CTR.

 

Tο πιο διαδεδομένο μέσο διαφήμισης που μπορείς να αξιοποιήσεις για την επιχείρηση σου, είναι τα TikTok hashtag takeovers, που ουσιαστικά δημιουργείς ένα hashtag και θέτεις ένα έπαθλο για αυτούς που θα συμμετάσχουν.

Για παράδειγμα, η Dreamwork Pictures, μέσω του hashtag challenge που δημιούργησε για να προωθήσει ένα νέο show στο Netflix προσκάλεσε τους χρήστες του TikTok να δημιουργήσουν video με τους ίδιους να χορεύουν με το ρυθμό της μουσικής της συγκεκριμένης σειράς και να το δημοσιεύσουν με το hashtag #SpiritRidingFree.

H συγκεκριμένη καμπάνια έφτασε τα 34.4 εκατομμύρια χρήστες με 2.6 εκατομμύρια engagements.

Αυτό σημαίνει πως οι 2.6 εκατομμύρια από τους 34.4 που είδαν τη καμπάνια, δημιούργησαν και δημοσίευσαν το βιντεάκι τους. Μπορείς να δεις τη δημιουργικότητα των χρηστώνεδώ.

Τέλος όπως αναφέραμε, μπορείς να δημιουργήσεις branded φίλτρα όπως και στο snapchat και Instagram και να τα προσθέσεις στα video σου ή στα TikTok videos της επιχείρηση σου.

Εάν θέλεις να διαβάσεις περισσότερα τέτοια άρθρα δες το Blog μας!