Σχεδιασμός Λογοτύπου
Ξεκινήστε σωστά το Branding Strategy της εταιρίας σας
Εταιρική Ταυτότητα
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ

Σχεδιασμός Λογοτύπου
Το λογότυπο (logo) είναι το πιο σημαντικό μέρος στο σχεδιασμό-δημιουργία ενός brand. Ο σχεδιασμός logo είναι πολύ σημαντικός γιατί από αυτό εξαρτώνται όλες οι μετέπειτα σχεδιαστικές επιλογές, όπως ο σχεδιασμός του διαφημιστικού, της εταιρικής ταυτότητας, συσκευασίας κ.α. Η επιτυχία ενός λογότυπου εξαρτάται από το όμορφο design, τη σωστή μελέτη και ανάλυση της επιχείρησης σας και από την επιλογή ενός designer ο οποίος δεν θα περιορίζεται μόνο στις γραφιστικές γνώσεις και ταλέντο αλλά θα έχει εμπειρία στην επικοινωνία και το marketing
Σχεδιασμός Λογοτύπου
Το λογότυπο (logo) είναι το πιο σημαντικό μέρος στο σχεδιασμό-δημιουργία ενός brand. Ο σχεδιασμός logo είναι πολύ σημαντικός γιατί από αυτό εξαρτώνται όλες οι μετέπειτα σχεδιαστικές επιλογές, όπως ο σχεδιασμός του διαφημιστικού, της εταιρικής ταυτότητας, συσκευασίας κ.α. Η επιτυχία ενός λογότυπου εξαρτάται από το όμορφο design, τη σωστή μελέτη και ανάλυση της επιχείρησης σας και από την επιλογή ενός designer ο οποίος δεν θα περιορίζεται μόνο στις γραφιστικές γνώσεις και ταλέντο αλλά θα έχει εμπειρία στην επικοινωνία και το marketing

Κυρια Στοιχεια Λογοτυπου
Όμορφο Design
Tο λογότυπο είναι η πρώτη εικόνα της εταιρίας/επιχείρησης. Ένα όμορφα σχεδιασμένο logo είναι το πρώτο δείγμα ποιοτικής επιχείρησης/εταιρείας.
Μοναδικότητα
Σε ένα χαοτικό επιχειρηματικό περιβάλλον, ένα καλό λογότυπο σε κάνει να ξεχωρίζεις. Η διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές και το να κερδίσεις την πρώτη ματιά είναι απαραίτητο συστατικό στην εποχή που ζούμε. Το λογότυπο από μόνο του φυσικά δεν αρκεί. Μια συντονισμένη όμως στρατηγική σε συνδυασμό με ένα δυνατό branding είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα.
Μνήμη
Οι άνθρωποι τείνουν να θυμούνται πολύ πιο εύκολα λογότυπα παρά ονόματα. Σχεδιάζοντας σωστά ένα λογότυπο που αντιπροσωπεύει την επιχείρηση, αυξάνονται οι πιθανότητες, αυτό να αποτυπωθεί στη μνήμη των πελατών σας. Να θυμάστε πως η ποιότητα του λογότυπου αντιπροσωπεύει την ποιότητα των υπηρεσιών/προϊόντων σας.
Τα βήματα που ακολουθούμε για τον
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΝΟΣ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ
Τα βήματα που ακολουθούμε για τον
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΝΟΣ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ
Call to Action Title
Θέλετε να αποκτήσετε ένα eshop ή ένα εταιρικό website που θα σας ξεχωρίσει απ'τον ανταγωνισμό;